Aktivní pěna NERTA CARNET JUMBO (381)
Kód: 2430/10L 381 713 Zvolte variantuDetailní popis produktu
TOP NERTA výrobek - jednička na trhu!
Universální, slabě alkalický (pH = 12) mycí prostředek belgického výrobce značkové autokosmetiky NERTA.
Vhodný pro bezkontaktní i kontaktní mytí osobních a nákladních automobilů.
Skvělý pomocník při mytí členité dopravní techniky (zemědělská technika, požární technika, komunální technika, atd.).
Výrobek odstraňuje tzv. statickou špínu. Dá se snadno smýt a nezanechává tzv. bílý povlak. Velmi zdatně odstraňuje bežnou černotu z brzd, ale i mrtvý hmyz.
Výsledkem mytí je vždy lesklý a ošetřený povrch!
Produkt dodávaný na český trh více než 25 let:
- 25 let zkušeností
- přes 3 milióny prodaných litrů v ČR
- tisíce spokojených zákazníků
Speciální složení = maximálně šetrný!
Produkt založený na zcela jiné bázi než drtivá většina konkurenčních přípravků = neobsahuje agresivní mycí složky.
Tím se zásadně odlišuje od konkurenčních prostředků!
Výrobek se skládá z cca 25 komponentů, mezi které patří i ochranné a konzervační látky.
Přípravek NERTA CARNET JUMBO tedy nemá pouze čisticí schopnost, ale zároveň čištěnému povrchu dodává lesk a ochranu.
NERTA CARNET JUMBO uzavírá póry laku = automobil se podstatně méně špiní a karoserie tak zůstává déle čistá.
NERTA CARNET JUMBO lze použít i k dalším aplikacím spojených s čištěním exteriéru (např. mytí motoru, mytí disků), ale i (čištění palubek, mytí mezidveřních prostor, mytí gumových rohožek atd.).
Aplikace
Produkt lze aplikovat na karoserii vozidla všemi dostupnými způsoby:
Nejdůležitější na celé aplikaci je vždy to, aby měl zákazník info o tom, jak jeho aplikační systém aktivní pěnu ředí.
Pokud to nevím, je potřeba si tento poměr sám vyzkoumat (případně poradíme).
Správný poměr ředění je vždy alfou a omegou správné funkčnosti celého procesu mytí!
Poměr ředění = způsob mytí
Jednotlivé způsoby mytí se od sebe liší pouze zvoleným poměrem ředění.
Výrobek NERTA CARNET JUMBO lze proto využít ke klasickému ručnímu mytí, ale i k bezkontaktnímu mytí, ke kterému byl primárně vyvinut.
Bezkontaktní mytí: | 1:20 - 1:50 |
Bezkontaktní předmytí: | 1:60 - 1:100 |
Kontaktní pěnové mytí: | 1:60 - 1:100 |
Kontaktní ruční mytí: | 1:100 - 1:200 |
Mytí motorového prostoru: | 1:10 - 1:20 |
Mycí účinnost s nižším poměrem ředění stoupá. Tzn. čím méně ředím, tím méně fyzického úsilí do procesu mytí vkládám.
Naopak čím více ředím, tím je účinnost produktu slabší a musím přidat více fyzického úsilí (kontaktu).
Spotřeba
Spotřeba mycího produktu je vždy přímo úměrná zvolené aplikační metodě! Každá z aplikačních metod má své výhody a své nevýhody.
Nejefektivnějším způsobem aplikace
je určitě zpěnování pomocí pěnového rozprašovače (zpěnovače), kde se spotřeba pohybuje okolo 150 - 300 ml na 1 vozidlo dle velikosti auta a zručnosti obsluhy.
Přípravek se tímto způsobem aplikuje na celou karoserii v čase okolo 30 vteřin (velmi rychle).
Na karoserii zpěnovač vytvoří bohatou pěnu (směs vody + aktivní pěny + vzduchu).
Pěna oproti vodnímu roztoku pomaleji usychá, což je v procesu mytí žádoucí = máme více času.
Doporučená spotřeba:
osobní automobil: | od 50 ml do 300 ml |
nákladní vozidlo: | od 500 ml do 1 500 ml |
Specifikační body
- 96 Kč / 1L = 87,27 Kč / 1 KG bez DPH
- specifická hmotnost 1,1 (1L = 1,1KG)
- pH = 12
- neobsahuje agresivní mycí složky
- šetrný k obsluze i karoserii
- jedinečná receptura
- universální mycí prostředek
- produkt, který nemá ALTERNATIVU
- produkt nespadá do ADR
H318 Způsobuje vážné poškození očí.
Od 1.6.2015 je produkt NCJ zařazen (dle směrnice CLP) do kategorie korozivních produktů, kam nově spadají i obyčejné autošampony s neutrálním pH!
Od 1.6.2015 došlo ke změně posuzování nebezpečnosti chemických výrobků (dle směrnice CLP), kdy se drtivá většina výrobků zařadila do kategorie korozivní. Zákazník už nyní nepozná podle symbolu nebezpečnosti o jak nebezpečný výrobek se jedná, ale tuto informaci vyčte až z tzv. H vět, které jsou, nebo by měly být uvedeny na každém obalu.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.